UNICEF

Bloggare
">

tisdag 4 juni 2013

Facebook

Så många gånger, när jag ser en det ena, 
en de andra äckliga inlägg som folk delar,
tänker jag att jag borde gå ur skiten! 
Jag mår BARA dåligt över mycket man läser; 
om djur som blir misshandlade eller övergivna!
Människor som blir sjuka eller försvinner! 
Eller det värsta (för mig) ;
Barn som far illa, missköts eller såras 
pga av fula, äckliga vuxna! 
Jag VILL INTE läsa sådant!
Jag VET vad som händer där ute 
i den här lustiga världen. 
Jag försöker vara med & hjälpa till!
MEN JAG VILL INTE HÖRA TALAS OM
ATT BARN FÖRLORAR SINA LIV
pga av sina föräldrar!! 
Det skär & sliter i hjärtat! I hela kroppen!
Jag vill bara skrika rakt ut & leta rätt på dessa 
människor som gör barnen så illa! 
Åååhh!!!! 
Jag får panik på sånt där! 
Då vill jag inte va med mer!
Men det hjälper ju tyvärr inte bara att gå ur 
Facebook heller. 
Det visas sådan skit på tv:n med i mellanåt!
Lite lättare med tv:n då,
där kan man iaf byta kanal! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar