UNICEF

Bloggare
">

onsdag 22 maj 2013

Dagis- strul och "Dukan"- resultat

Förbannad blir jag, när jag ska lämna Lucas 
på dagis sådana här dagar!!
Ska man behöva gå och oroa sig hela dagen för hans 
skull, när han är på förskolan?
Jag lämnade honom på förskolan vid åtta, och det var mer eller 
mindre kaos där!
Dem hade samlat alla barnen på EN avdelning
(en av fyra)
för att kunna "hålla koll" på barnen!
De var nämligen bara TRE personal på alla barnen!!
9 personal sjuka!? Och alla vikarier också?
Det är ju heeeeelt vrickat!
Så, ett samtal till förskolechefen blev det!
Hon svarade inte, men jag har lämnat ett meddelande
och bett henne ringa upp! Jag tänker ringa tills hon svarar!
Jag tycker så synd om den personal 
som väl var där i dag! Stackarna!
Jag & Lucas vill gärna ha kvar ***** på dagis, 
så var gärna rädd om den personalen som finns, 
säger jag!
GAAAHH!!
Det blir till att hämta Lucas tidigare idag!!
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Jag måste bara uppdatera om min diet också, 
även att det det känns mindre viktigt just nu.
Men jag fick i alla fall ett positivt resultat när jag ställde mig på 
vågen i morse.
I söndags kväll vägde jag mig sist,
och så vägde jag mig i morse.
Jag har under dem här 
3 dagarna med Dukan-dieten gått ner 2 kilo! :)
Motivationen ökar!! =)
Toppen! 

Nu ska jag försöka plugga lite innan jag hämtar mitt skrutt! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar