UNICEF

Bloggare
">

söndag 26 maj 2013

Mors Dag

Alla fina mammor
(Nästan Alla mammor iaf) 
Grattis på Mors dag!
Grattis och tack för att Ni ger era barn
den kärlek & omsorg de behöver.
Tack för att Ni hjälper Era barn i svårigheter, 
och hjälper dem att utvecklas till starka 
individer som i sin tur ska ge sina barn den kärlek
och omsorg som de själva fått. 

Tack mamma, för att du gett mig 
all kärlek i mitt liv, för att du lyssnat 
på mina problem & delat mina glädje-stunder. 
Tack för att du lärt mig laga mat & baka, 
och det bästa av allt; 
för att du hjälpt mig i förberedelse 
då jag själv skulle komma att bli mamma! 
Du är en stor förtjänst till att jag blivit 
den jag är idag. 
Den här dagen är verkligen värd att fira.
*~*~*~*~*~*STORT GRATTIS*~*~*~*~*~*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar