UNICEF

Bloggare
">

torsdag 13 juni 2013

En Vecka Sedan

Det känns ju som att det var ännu längre sedan
men det är "bara" en vecka sedan. Lite drygt.
Jaha! Här är det onsdag och i skrivande stund är
klockan 00.00!
Coolt! :) 
Jag borde sova!
Jag borde va trött!
Men nu e jag mest orolig!
Orolig för att vår prins håller på att bli sjuk!
Nyss var han glödhet. Tog tempen. 
Den landade på 39.6.
Tog sv pyjamas & bytte blöja. 
En stund senare; 39.1!
Men då sover han med!
HÅLL ALLA TUMMAR FÖR EN 
KRY LUCAS!!
Jag har långt pass på jobbet i morgon med!
Jag MÅSTE jobba... =\ 
Ååhhh!! 

*~*~*~*~*~*~*~*~*

För övrigt har det varit en händelserik dag. 
Började med en delegeringskurs på Aspen! 
2 1/2 timma!
Efter det; fixat student-presenter! 
Efter att sen ha stått o väntat på en buss som va 20 
min sen, så kom jag hem till Ljungsbro & 
tog då ett telefon-"möte" med förskole-chefen!
(Det ledde tyvärr inte dit jag ville, 
men jag hoppas som sagt att det händer mer 
i den här "cirkusen" ändå) 
Efter att jag hämtat hem Lucas 
blev de en fikastund med min sida av familjen! 
Och så avslutade jag kvällen/natten 
med att avsluta sista skolarbetet, diska & 
Förbereda lite inför morgondagen! 


Nu gör jag natt! 

Sov Gott 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar