UNICEF

Bloggare
">

torsdag 13 juni 2013

3- Dagars- Feber

Ja, Febern på Lucas har verkligen hållit i sig!
Jag tyckte han verkade pigg i morse trots 
en temp på 38,4.
"Han är väl varm av sig" tänkte jag och hoppades ju på 
att det skulle vända igen. 
Det gjorde det inte.
Vid tio somnade han i sin säng, efter 
att jag förgäves försökt få honom att äta lite. 
Tog tempen då, och 
Pang!!; 40,1 i feber! 
Sedan har det hållit sig på ca 39,2
hela tiden, förutom när febernedsättande verkar bäst,
då ligger han på 38, 4.
Jo, så ringde jag dagis för att berätta att Lucas 
bli hemma i morgon med.
Då berättade en mkt klok person för mig att det ju 
kunde vara 3-dagars feber han fått. 
Eftersom han inte har några andra symtom heller.
"De borde jag ju kunnat räknat ut"
tänkte jag! Det är ju så vanligt! 

Vi hoppas i alla fall de vänder snart, 
för det här var jobbigt. 

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

ETT STORT GRATTIS 
TILL KUSIN GUSTAV IDAG
SOM TAR SIN STUDENT!
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Vi blev ditbjudna för att fira honom.
Andreas & Lucas fick tyvärr stanna hemma då,
men jag åkte med pappa & Jessica.
Det var jätte kul att träffa den sidan av släkten. 
Det är tråkigt att det inte händer oftare! 
Dessutom fick jag träffa en man 
som jag tidigare haft kontakt med på 2 av
mina tidigare arbetsplatser! 
Det var jätte roligt att träffa honom igen, 
och på en sån tillställning dessutom!
Oväntat =)

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Nu är klockan sådär mycket igen & jag ska
sova nu & ladda inför ett arbetspass i morgon. 
Det blir inte riktigt lika långt som det 
skulle blivit idag :(
men det blir 5 timmar iaf!
Och så är det fredag & vi hoppas
vi får njuta lite av helgen oxå!
Söndag jobbar jag igen! 
Ett bra pass! =) 


Nu Önskar Jag Alla En 
God Natts Sömn!
Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar