UNICEF

Bloggare
">

söndag 18 augusti 2013

Mer än nöjd

Mättare än mättast 
och mer belåten än vad man nånsin kan bli!
Det är min "status" ikväll! =)

Tack alla underbara och snälla 
för all uppvaktning och allt firande
av min 30- årsdag.
Det har verkligen varit toppen att träffa 
er allihop.
Och presenterna ska vi inte 
prata om.
Det är alldeles för mycket! 
Jag är som sagt oerhört tacksam och mycket mer än nöjd! 





Så, nu är man 30 i alla fall då.
Åldersnojja har jag haft, ordentigt, 
och jag undrar fortfarande var f-n
tiden tar vägen??
Men! Jag har i alla fall vant mig vid tanken
att jag nu faktiskt är 30 och jag har nog 
till och med accepterat det. 
Det är ju faktiskt inget fel med att bli 30.
Man är lite klokare, har lite mer 
erfarenhet av livet och som en god vän skrev till mig idag:
30 är en bra ålder!
Ingen kan säga att du är för gammal! 
Och ingen kan säga att du är för ung!
Man  är precis lagom! ;)
Mitt i livet, tillsammans med 
en underbar omgivning.

Jag kan inte klaga! =)

Så Välkomna
alla blivande 
30- åringar,
till vuxenvärlden och till den perfekta
stunden av livet! ;) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar