UNICEF

Bloggare
">

måndag 12 augusti 2013

Gratulerad

Lördagen som nyligen var 
bjöd verkligen på en överraskning så det heter duga!
Jag hade verkligen inte en aning om vad som väntade mig 
när Andreas, jag och Lucas åkte iväg vid halv ett i lördags.
Han hade berättat lite, att han hade planerat en liten utflykt så här
innan sommaren skulle vara över.
Vi hade också pratat om helgen då jag fyller, 
att vi skulle ta firandet på söndagen och att hela 
min släkt och hans skulle komma då.
Så, som sagt, vid halv ett, när vi åkte hemifrån så 
försökte jag komma på eventuella platser som 
han kunde ha planerat en tripp till.
Kolmården? Skara sommarland? Och liknande...
Men Nej! Så var inte fallet.

Han ville att jag skulle bära ögonbindel, för han 
ville överraska mig lite.
Jag misstänkte inget då heller.
Vi hade ju som sagt planerat inför helgen då jag fyller. 

 Så, på med ögonbindeln, och iväg.
Vi åkte en bra stund, och jag förstod inte alls 
var vi var på väg.
Till slut parkerade han och ledde in mig i en lokal.
(min första tanke där inne var att vi var i någon form av
omklädningsrum eller något badhus) !?
En sekund innan jag fick ta av mig ögonbindeln så visste jag
vad jag skulle möta för syn.
Hela familjen, Hela släkten och Andreas mamma och bror
stod samlade framför mig och utbröt ett högt;
GRATTIS!!!!
Och sedan sjöng de för mig!

Jag fick verkligen en chock!
Jag började givetvis gråta och samtidigt som 
tårarna rann så ville jag tacka alla fina som fanns där, 
men jag fick inte fram någonting!
(el, jo, "tack, tack så hemskt mycket)
Herre gud, vilket uppvaktande!!

Jag har skrivit det förr;
Jag kan inte tacka er nog för att ni kom och firade mig 
så i lördags. 
Jag är så oerhört glad och tacksam för den dagen.
Jag är glad för att jag fick träffa er alla tillsammans, 
samtidigt!
Underbart roligt.

Och presenten!! 
Oj! Jag trodde det skulle bli en sån där grej 
som man bara drömmer om att få göra!
Tack för att ni hjälper mig att uppfylla en dröm! :)



Så kändes det i lördags.
Och så var det. Jag fann inte orden.
Men det var tårar av lycka ;)


Jag finner fortfarande inte orden.
Så det blir "bara" ännu ett 



för att ni gjorde min dag.

Jag hoppas jag får vara med och göra era dagar
lika fina och underbara! :)

Pussar & kramar i massor till 
alla inblandade! 


2 kommentarer: