UNICEF

Bloggare
">

fredag 9 augusti 2013

Hej & Hå- Typ 3 månader senare

Ja, jag vet att det varit ett låååångt uppehåll med 
mitt bloggande. 
Jag har inte fått några kommentarer, 
så den har väl i alla fall inte saknats så mycket. 

Sommaren börjar lida mot sitt slut & 
dem här senaste månaderna har mestadels 
bestått av jobb & dagis för våran lilla familj. 
I mellan arbets- och jobb-passen har vi 
umgåtts med familjerna & vännerna, 
och Lucas har lekt mycket med 
grannbarnen, Lea & Alicia.
Det är verkligen kul att dem hittat 
varann.  :)
Ett tag trodde vi att Lucas skulle få 
vattkoppor då ett barn i närheten hade det, 
men har klarat sig. (Ännu)
Han ska ju ha det så vi får se när det dyker upp. =\

Nästa vecka drar skolan igång igen 
och jag ska nu göra min sista termin. 
Vi får se vad som händer i höst, 
men lite jobb på Härnebacken 
hinns nog med i mellan skolarbetena. 
Det är verkligen ett toppen- ställe det där, 
att jobba på!!

TACK FÖR I SOMMAR
HÄRNEBACKEN
;)

I morgon väntar en lördag
tillsammans med mina pojkar, 
och Andreas har hittat på något "bus"
som vi ska iväg på. 
Jag har inte den minsta aning, 
så det blir spännande. 
Kvällen spenderas nog uppe vid kanalen 
och den årliga Upplevelse-kvällen =)

JAG HOPPAS NI HAFT/HAR 
EN TREVLIG SOMMAR 
och så önskar jag Er en 
Trevlig Helg!! 

=)

1 kommentar:

  1. varit en kul sommar , tyvärr går allt alldele för fort bara, visa av oss har växt på bredden o vissa har växt till sig o blivit jätte stora skämmande :D

    SvaraRadera