UNICEF

Bloggare
">

måndag 24 juni 2013

Jobba, Jobba, Jobba

Här sitter jag och laddar och laddar!
Nu börjar jobb- perioden, på riktigt :)
Måndagen börjar med ett kvällspass, 
sedan är det full-bokat heeeela veckan! Måndag t.om Söndag! ^_^
Det känns skönt! Man kan kanske få in lite kulor
över sommaren i alla fall! =)
Och så får jag jobba! Det är skönt att jobba igen!
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Midsommaraftonen kom och gick, 
fort gick den
och Nästan som vilken helg som helst.
Det blev lite mat och umgänge med våra supertrevliga
grannar, så vi hade trevligt! =)
Söta Alicia och Lea tycker det är jätte roligt att
leka med Lucas, och det är så kul att se dem ihop! ;)Lucas tycker det är skoj också,
men han är inte riktigt van att leka med 
andra barn, eftersom vi inte har några små i släkten.
(Som vi umgås med)Så, han vet nog inte riktigt hur han ska bete sig, tror jag. ;)
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

På torsdag kommer bästa Helena (systra mi´) ;)
till Linköping igen! =) 
Tyvärr så krockar ju hennes visit med min jobb-helg, 
men jag kommer ändå ha en massa timmar som vi kan ses på,
så det ska bli himla kul! 
Vi hade ju tänkt att ta en tur till Göteborg i sommar också och hälsa 
på dem! Vi får se när tiden finns till det!
Det kanske blir en höst-vistelse i stället... ;)
Det går nog lika bra det också! 


Nu ska jag laga lite mat, och så ska jag få ett 
telefonsamtal från en vän som jag inte hört av 
på evigheters evighet. 
Så, ett telefonsamtal på nån dryg timma blir det kanske också ^_^

Önskar er alla, en härlig vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar