UNICEF

Bloggare
">

tisdag 17 september 2013

September

Nu är hösten verkligen kommen.
Det är kallt ute, ruggigt.
Alla löv faller & skiftar i färger. 
Det är mörkt ute när man vaknar
och när man lägger sig. 
Himmelen är grå om dagarna 
och känslan av att det ska komma regn
är nästan ständig. 
Det är höst, och jag kan
absolut acceptera att den kommer nu.
Det har varit en varm & härlig sommar i år
och för ovanlighetens skull, tycker jag, 
det känns som att den ändå varit ganska lång. 
Så som alla somrar ska vara ;)

Ja, så nu välkomnar jag hösten
med allt vad det innebär. 
Jag ska anstränga mig lite bara 
för att få mer energi & glädje 
i vardagen. 
Tyvärr så kommer även en viss
Trötthet och nedstämdhet över mig
under hösten, 
men det ska vi nog ändra på.

Något mer som jag måste ändra på
OMGÅENDE
är effektiviteten av mina studier!!
Skärpning, Skärpning
SKÄRPNING
Cissi!!!!


Annars så är det bra ;)
Lucas växer & utvecklas. 
Det händer mycket med språket nu.
Det är verkligen underbart att höra honom.

Nu ska jag försöka sova lite, 
för nu är klockan mycket. ;)

Önskar En Fortsatt
Trevlig Vecka! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar