UNICEF

Bloggare
">

fredag 3 januari 2014

....

Jag hittade tillbaka till min blogg idag. 
Av en ren slump.
Jag har saknat att skriva.
Så jag ville göra det nu.
Men jag vet inte vad jag ska skriva riktigt.
Världen är upp och ner just nu 
och jag är jätte tacksam över att ha mina 2 grabbar 
i mitt liv, som ger mig så mycket.
Och så klart alla andra fina runt omkring som skänker omtanke!
Tack! Det är guld värt!

På nyårsafton förlorade vi min älskade farfar
som plötsligt blev sjuk.
Visst; han blev gammal. Men han var en stark, 
aktiv och engagerad man som jag var helt säker på
skulle bli en närmare 100 år.
En envis smålänning som klarat sig igenom
så mycket.
 Nej, att han skulle lämna oss nu trodde jag aldrig.
Jag kan inte förstå att han är borta.

Han och farmor har alltid betytt så oerhört mycket för mig.
Nu är de bägge borta.
Jag kan inte förstå det.

Jag vill bara åka och hälsa på farfar igen.
Eller ringa honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar